מוצר נוסף בהצלחה
2022-01-20T13:12:02+02:00

מה זה תחנת מחשוב רזה ולמה כדאי שגם לכם תהיה כזו בחברה שלכם?


תחנות רזות הן מחשבי מיני פיסי קטנים המהווים בסיס למערכות מחשוב גדולות ומתקדמות. התחנות הרזות משמשות היום ארגונים וחברות גדולות לניהול כל מערכת המחשוב באמצעות מערכת ניהול וירטואלית מתקדמת ביותר. אנחנו בחברת Slim PC מתמחים בהטמעת מערכות מחשב רזות לארגונים ומוסדות באמצעות שיטות הטמעה מתקדמות וצוות מיומן ומנוסה בתחום ה- thin client הנחשב לאחד התחומים החשובים היום בתחום המחשוב לארגונים.


יעילות וחסכון במשאבים ובתחזוקה למחשבים בטווח הקצר והארוך

שיטת המחשוב הרזה מביאה איתה רעיון מהותי שבבסיסו שימוש במערכת מחשוב אחת הפועלת עם מספר תחנות במקביל. תחנה רזה ניתנת להתקנה או להסרה בצורה קלה ומהירה במיוחד והיא מספקת את הקשר של כל עובד ועובדת בחברה למערכת המחשוב הכללית הנמצאת בשרת אחד. תחנה רזה מתאימה לטכנולוגיית גיבוי בענן והיא יכולה להסתנכרן עם כל המערכות החדישות ביותר בטכנולוגיית הענן הקיימות היום.


איך מתקינים מערכת מחשוב מתקדמת ורזה לארגון?

ההתקנה של עמדות רזות יכולה להתבצע בצורה מהירה ויעילה באמצעות הצוות המקצועי שלנו בחברת Slim PC. ההטמעה של עמדות רזות מתבצעת לאחר תכנון מפורט ומעמיק יחד עם הצוות הניהולי שלכם על מנת להעניק לעובדים ולמנהלים שלכם את כל הצרכים היום יומיים שלהם במערכות המחשוב בחברה. ההטמעה וההתקנה של התחנות הרזות מתבצעת בהדרגה על מנת לאפשר לעובדי החברה להמשיך בעבודה השוטפת עם פגיעה מינימלית בשימוש מערכות המחשוב.


קביעת פגישה לתכנון התקנה והטמעה של התחנות הרזות

מעוניינים לקבוע פגישה לתכנון התחנות הרזות במערכות המחשוב שלכם? רוצים לקבל הצעת מחיר המתאימה לצרכים הארגוניים שלכם? זה הזמן לפנות לצוות שלנו בחברת Slim PC ולקבוע פגישה ביום ובשעה המתאימים ביותר לכם. הצוות המקצועי שלנו ישמח לתכנן עבורכם מערכת מחשוב רזה ומתקדמת שתחסוך לכם בהוצאות השוטפות בשנים הבאות.


התקנת תחנות רזות וחדישות של חברת Slim PC

לשדרוג מערכות המחשוב שלכם עם תחנות רזות וחסכוניות, צרו איתנו קשר עכשיו דרך מספר הטלפון המופיע כאן באתר ואנחנו נספק לכם את השירות הטוב ביותר להתקנה והטעמה של חומרה ותוכנה מהחדישות ביותר בעולם הנמצאות כיום במאות ארגונים וחברות בכל רחבי הארץ.