מוצר נוסף בהצלחה
2021-08-10T15:10:58+03:00

כל מה שצריך לדעת על מיני מחשב נייד


מיני מחשב נייד של פופולרי מאוד בקרב משתמשים שלא נדרשים ליישומים כבדים במיוחד. ראשי תיבות של מחשב מיני nuc, Next Unit of Computing, יחידת המחשוב הבאה. אינטל  ביקשה להראות שמחשבים לא חייבים להיות עצומים, אלא  ניתן להגיע לעוצמת מחשוב נדרשת עבור יישומים רבים, באמצעות קופסה קטנה של מיני מחשב נייד על השולחן שמחוברת למסך, על מנת לספק את הצרכים של משתמשים רבים.


להחליף לדור חדש


המכשירים המגדולים והישנים רועשים ותופסים מקום גדול ובזבנים בצריכת האנרגיה. ניתן כיום לרכוש מחשב mini pc במחירים משתלמים ולקבל מכשיר קומפקטי וקטן, חסכוני מאוד בחשמל. מחשב mini pc אינטל הפך להיות פופולרי מאוד בקרב הצרכנים בשנים האחרונות. דבר זה גרם להתקדמות טכנולוגית של חברות מתחרות בתחום כמו גם עבור מיני מחשב נייח, בפיתוחי מחשבי מיני עוצמתיים ומתקדמים נוספים.


בלי מקלדת, מסך או סוללה


מיני מחשב נייח כולל לרוב את החומרה של מחשב נייד אך ללא מקלדת, מסך וסוללה מובנים. למעשה יש כאן יכולות של מחשב נייח תוך הקטנה בגודל הפיזי של המחשב הנייח הסטנדרטי בשוק הנייחים כיום. בעיצוב המוקטן של מחשב מיני לא רק עולה פחות באופן משמעותי ממחשבים נייחים ישנים אלא גם מתאים יותר בעיצוב מהבית והמשרד ותופס מקום קטן מאוד.


על סטרימר לבית עבור כל המדיה


מיני מחשב i7 יכול לתת פתרון מעולה גם עבור משתמשים כבדים במדיה וזקוקים לתחליף חזק לסטרימר הביתי. בתור סטרימר ישירות מהדפדפן ניתן לצפות בתיווך של מיני מחשב i7 בטלוויזיה של אמזון ונטפליקס, כמו גם, כאן, רשת וקשת בכל המכשירים. מיני מחשבים אידיאליים לחבר את המכשירים השונים לרשת אחת ולהריץ את כל האפליקציות הדרושות לרשת ביתית איכותית ויעילה, במקום גרסת דפדפן מוגבלת בטלפון או אפליקציות רזות אחרות.


מיני מחשב נייד מחברה איכותית ומנוסה


אם אתם צריכים מיני מחשב נייד לתחנת עבודה או זקוקים למידע נוסף על מיני מחשבים במבצע, כדאי לכם להתייעץ עם Slim PC. החברה הישראלית מעניקה פתרונות מחשוב ירוקים ללקוחות פרטיים ועסקים המתבססות על מחשבי מיני פיסי ועמדות עבודה רזות. Slim PC גאה בגמישות שהיא מאפשרת במאפייני המחשוב, מחירים אטרקטיביים במיוחד וחיסכון משמעותי במקום על שולחן העבודה.